Real News On-line!

沖縄から福島、東京までの日本の政治、ビジネス、犯罪、技術、社会、文化に関する最新ニュースと詳細な分析

20,000ドル未満の90年代の最高の手頃な価格の日本のスポーツカーを見せてください

20,000ドル未満の90年代の最高の手頃な価格の日本のスポーツカーを見せてください

トヨタ、マツダ、日産などの強力なオプションが用意されています。

スティーブン・リバーズ

7時間前

日本のスポーツカーは 1990 年から 1999 年までの信じられないほどの 10 年間を過ごしました。 それを念頭に置いて、予算が限られている人にはどれが最適か疑問に思います. 20,000 ドル以下の 90 年代の最高の手頃な価格の日本のスポーツカーを見せてください.

2019年の半ばだったら、このリストにはもっと多くの選択肢があるかもしれません。当時、価格は中古市場全体ではるかに低かった. 今日、当時は過小評価されていたと考えられていた多くの車が、新車時と同じかそれ以上で売れています。 ただし、この QOTD にふさわしい候補がいくつかあると考えています。

1台目は日産300ZX。 強力なパワートレインを備えているだけでなく、他の車愛好家がすぐに認識できるクラシックなスタイルも備えています。 実際、新しい Z には非常にクラシックなデザイン要素がいくつかあります。

詳細: 1992 マツダ ミアータは日本のミニ フェラーリ 250 GTO になりたい

別の良いオプションは、トヨタ MR2 です。 もちろん、予算内で見つけるのは難しいだろうが、素晴らしいスタイリングを備えたまともなミッドシップのスポーツカーだ。 近い将来、トヨタが別のモデルで私たちを驚かせない限り、それはその種の最高のものになるかもしれません.

まれな JDM インポートが、ここでダークホースになる可能性があります。 たとえば、ホンダ ビートは見栄えの良いミッドシップの小型軽自動車で、個人的な魅力、低価格、そしておそらく長期的な価値を備えています。

それにもかかわらず、少なくとも私たちにとって、マツダ ミアータよりも客観的にこのチャレンジに適した車を見つけることは非常に困難です。 少し衝撃的なことに、クラシックな日本車の走行距離の少ない例は、私たちの予算を超えてしまいます. 幸いなことに、10,000ドルをはるかに下回る価格で、それほど完璧ではない例がまだ見つかります.

これらは、20,000ドル未満の1990年代の日本のスポーツカーのトップピックだと私たちが考えるものです. ここにあるはずのものを見逃しましたか? 以下のコメント欄であなたが最高だと思うものを教えてください。あなたのお気に入りにも投票してください!

array(9) {
  [0]=>
  string(364) "

Japanese sports cars had an incredible decade from 1990 through 1999. That entire decade left us with almost instant classics that hold their value incredibly well. With that in mind, we wonder which is best for those on a budget. Show us the best 1990s affordable Japanese sports cars for $20,000 or less." [1]=> string(410) "

This list might have a much bigger pool to choose from if it was mid-2019. Back then, prices were considerably lower across the used market. Today, many of the cars that we might have considered underappreciated back then are selling for as much if not more than when they were new. Nevertheless, we think there are some worthy candidates for this QOTD." [2]=> string(390) "

First off is the Nissan 300ZX. Not only does it house a robust powertrain but it’s got a classic style that other automotive enthusiasts immediately recognize. In fact, it’s such a classic that the new Z has some design elements that directly call back to it." [3]=> string(245) "

More: This 1992 Mazda Miata Wants To Be A Japanese Mini Ferrari 250 GTO" [4]=> string(2205) "

Another good option is the Toyota MR2. Sure, it’ll be harder to find under budget but it’s a proper mid-engine sports car with cool styling. It also might end up being the best of its kind unless Toyota surprises us with another one in the near future." [5]=> string(215) "

A rarer JDM import could end up being the dark horse here though. For example, the Honda Beat is a cool-looking little mid-engine kei car with gobs of personality, a low price tag, and likely long-term value." [6]=> string(398) "

Really though, to us at least, it’s incredibly hard to find a car that’s objectively better for this challenge than a Mazda Miata. Somewhat shockingly, low-mileage examples of the classic Japanese roadster will run you right up to and over our budget. Thankfully, less-pristine examples can still be had well below $10,000." [7]=> string(241) "

Those are what we think the best picks for a 1990s Japanese sports car under $20,000 are. Did we miss one that should be here? Let us know what you think is best in the comment section below and be sure to vote for your favorites too!" [8]=> string(2149) "

" }

array(9) {
  [0]=>
  int(0)
  [1]=>
  int(1)
  [2]=>
  int(2)
  [3]=>
  int(3)
  [4]=>
  int(4)
  [5]=>
  int(5)
  [6]=>
  int(6)
  [7]=>
  int(7)
  [8]=>
  int(8)
}

READ  レブロン・ジェームズが39,000得点を記録し、レイカーズを率いてジャズを破る